В Україні пройшов рік роботи регулятора азартних ігор

09.11, 10:11
151

У вересні 2020 року парламент України прийняв закон для легалізації азартних ігор. Цей крок був важливим та очікуваним, бо ситуація з організацією та роботою ігрових клубів вимагала змін. Незабаром з'явилася комісія з регулювання азартних ігор та лотерей — КРАІЛ. Після місяця роботи організації, внаслідок конкурсу, її керівником було призначено Івана Рудого. Оператори за цей час змогли пристосуватися до змін в законодавстві, зробити висновки та підбити підсумки.

Минулого тижня відбувся круглий стіл, під час якого оператори та представники регулятора поговорили про результати роботи КРАІЛ протягом року. Учасники заходу зазначили, що було видано досить велику кількість ліцензій на казино, бюджет країни суттєво поповнився від вкладу індустрії гемблінгу.

Одночасно з перевагами спікери вказали і на значущі недоліки роботи комісії з регулювання роботи азартних ігор та лотерей. Серед них були згадані наступні пункти:

  • відсутність технічного регламенту для встановлення обладнання у казино;
  • немає чіткого регулювання законів щодо оподаткування бізнесу;
  • законодавчі акти, що регламентують рекламу казино та маркетинговий напрямок, можуть читатися по-різному;
  • до сих пір відмічається наявність тіньового сектора у роботі віртуальних казино.

Незабаром очікується ухвалення законопроекту №2713-Д, в якому йдеться про внесення змін до головного фіскального документа країни. Учасники сучасного ринку гемблінгу вказують на занадто високу вартість ліцензії, відсутність її балансу з оподаткуванням. Топ-менеджери відомих операторів країни додають, що ніде у світі подібна проблема не є такою великою, як в Україні.

У країні зараз встановлені достатньо високі податки, та й сама ліцензія залишаєтья дуже дорогою. Сукупність цих факторів заважає стрімкому розвитку грального бізнесу. Українська ліцензія на букмекерську діяльність вважається найдорожчою у світі.

Хоч законодавство і не досконале, але гральний бізнес в країні продовжує розвиватися. Труднощі часто виникають у питаннях реклами та просування віртуальних клубів. Ці проблеми частково компенсували самі оператори, підписавши відповідний меморандум. У документі йдеться про те, що вимоги до виробництва та розміщення рекламних матеріалів мають бути єдиними. Такий крок суттєво спрощує маркетингову діяльність багатьох українських казино.

Отримай бонусний подарунок на
електронну пошту!
Отримай бонусний подарунок на електронну пошту!
Ваш e-mail адрес
Подписаться